Home

Monday, August 29, 2011

Suasana Malam 1 syawal... :) 2011

perghhh... sempat lagi jeling2 blog nie heheee
persiapan raya utk esok dah hampir siap....
Suasana malam nie meriah giler...,
lepas bukak je puasa,
terus bunyi mcm2 dentuman mercun,
mcm kat medan perang plak rasa heheee
memang hapening la suasana mlm ni...
selepas dengar je perisytiharan esok raya,
lagilah giler ngan bunyi mercun yg mcm2 jenis ada :)

pesanan ikhlas : mercun salah di sisi undang2...hehee
(tapi suasana kat cnie gempak giler..) apa nak jadi dah

TIBA-TIBA MALAMKU MENJADI SAYU SGT....
NTAHLAH KENAPA...........
Bertambah hiba dan sayu apabila dengar tabir raya...
mcm nak menitis air mata pun ada...
apa dah jadi tau diriku nie.....hmmmm uwa uwa heheee

dedikasi untuk rakan-rakan blog :)

4 comments:

niesa said...

salam lebaran...

IMANSHAH said...

jalan2 beraya

srikandi cinta said...

selamat hari rya. salam perkenalan.salam ukhuwah :)

azwa amani said...

tahun ni genap 15 tahun beraya tanpa emak dan ayah.. memang dengar takbir, konpem air mata mengalir macam air terjun tertinggi dunia...

ANDA MUNGKIN MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...