Home

Sunday, August 21, 2011

Amanah Saham Nasional Berhad (ASNB) ........!!!!!


AZAM terbaru ku..... :)
Alhamdulillah.. tercapai juga akhirnya 
(di bulan ramadhan yang dirahmati)...
harap-harap kekal lamalah...
KEBAIKANNYA..  
boleh simpan utk masa depan seperti kawen ke, kecemasan ke dan lain-lain lah...pokok pangkalnya, penting ada simpanan tetap nie.. nasihat ( biarlah kita ada simpanan tetap nie dari awal )
dah lama niat nak melabur dalam ASNB...
TAPI apakan daya, ada je masalah......
untuk apa-apa info boleh klik dekat links bawah nie...
ASNB

dekat bawah nie merupakan antara koleksi akaun bank yang ada dalam simpanan :)

walaupun banyak akaun bank...
TAPI HMMMM...
hampasss, x berduit pun heheee
(baki semua tinggal 10 ringgit je... melainkan bank Islam..hehee)
itulah masalahnya kalau ada kad atm...
bila-bila masa je nak cucuk....
(setuju x kawan-kawan)   :) :) :)

5 comments:

Nur Farah Hani said...

wah bagus2.. fara pun da lame nak tapi tak terbuat lagi.. hehe.. nanti2.. insyaallah...

AiSyah haSanah said...

Salam khairul adam..hihihi

alhamdulillah aisyah dah ada isi duit di ASNB dengan duit gaji sendiri..

takla banyak..

bank lain pown banyak bsn, bank islam, maybank2u, alliance bank tpi dalamnya sama gak mcm adam..

hahahaha..susah ada kad atm..

tp kite kena berlatih la jgn boros kot..

SuzaDin said...

setuju ! de kad atm, nk g amik duit jer keje nyer waaa ...

u.m.i.e said...

good :)

0nenanina Vanilla said...

klu banyak kad kredit lg bahaya.hihi

ANDA MUNGKIN MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...