Home

Friday, August 19, 2011

PESTA DURIAN PERAK 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum w.b.t semua.. :) 
selamat berpuasa
sekejap je masa berlalu 
19 hari dah kita berpuasa
satu lagi kisah lame2 (sebelum puasa nie) heheee

seorang hantu doyan...
moh kite makan doyan free :) hehe

MR OS pun ada tau kat pesta doyan negeri Perak ni...
dia jadi dj live utk radio PERAK..
nasib baik aku tinggi ckit dr dia hehee
MR OS memang sportingla :)

antara delegasi upsi yg pg ??? leh baca kat dalam gmbr 2 hehee
sebenarnya ramai lagi 2...(2 bas dari upsi)
memang terbaiklah pesta nie...
macam2 ada mknan berkaitan ngan doyan..
cucur doyan ada
pulut doyan ada
tempoyak pun ada
dan lain2 :)

TAPI
cehhh wahhhh, ada je TAPI...
x puas arrr mkn doyan kat pesta nie..
sebab ramai sgt org tau
amik doyan pun kena beratur 
(almaklumlah pesta doyan peringkat negeri 2, mkn free)
lagi satu doyan dia mcm kureng sdp arrrrr 
(cbb dah lame kot) 
tgk tangkai pun dah hitam
tak macam kat tg malim...

2 comments:

Nur Farah Hani said...

ma aih mesti gile3 durian kan.. haha.. mase kecik2 minat skang da tak makan.. hehe.. :D

Mama Atiyyah Umairah said...

huhuhu..terbaik la.....

ANDA MUNGKIN MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...