Home

Saturday, August 13, 2011

SMK TOK SERA (detik terakhir praktikal) !!!!!!!!!!

update teringkas sebelum mencari juadah utk berbuka :) 
sebenarnya gmbar nie dah agak lama...
tapi nak masuk kan juga (nak mengimbau kenangan la katakan)


mcm x percaya je anak felda nie leh dpt no 3 dlm pertandingan bowling hehhee
tapi itulah hakikatnya, mau x menangnye..pertandingan cikgu2 je hheheeee
kalau lawan ngan bdk  confirm kalah (sklh nie agak power la sukan bowling nye)


ok, yg tgh2 tu guru pembimbing aku. memang terbaik lah dia... 
cbb diala aku dpt markah ok utk praktikal :)
TQ cikgu Rozita


perghhhh mantap x gmbar kat atas nie..tergugat iman bulan puasa ni hehee
nie br gambar 2 jenis hidangan, byk lg 2 atas meja.
makanan nie kredit utk cikgu2 umah hijau...
TERBAIK LAH DIORG (rindu kat telatah korg hehhee)


time mkn, memang x sedar dah ada kamera snap heheee


SEBENARNYA ADA LAGI GMBR TIME ARI KAMI LAST PRAKTIKAL...
TAPI
NTAH MANE TAU LETAKNYA
NANTI KALAU JUMPA, AKAN DIMASUKKAN ENTRI AKAN DTG.....

nak ciap trn, p cari mkanan utk berbuka
utk pengetahuan, duk apartment 9 tingkat heheeee

5 comments:

faRHa@miSS Vio said...

cikgu k ??? huhu... salam ramadhan...

Yana Farinha said...

hye.. nice blog.. kite da folo awk.. jom singgah blog kita. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

~aYu~ said...

salam ziarah.. sedapnya tgk menu-menu tu lagi ikan tu.. pergghh..

yaya said...

ooo...bakal chekgu ghupenyew...hehe...
salam ukhwah...salam blogger...salam ramadhan...

p/s : sy pun umah ijau jugak taime skola d0lu2...heee

-syira- said...

Salam perkenalan..done follow u..:)
Salam ramadhan..nmpknya kita dari dunia kerjaya yg sama..:P

ANDA MUNGKIN MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...