Home

Sunday, January 23, 2011

BALIK KAMPUNG ...!!!!!!!!!!!!!


perhhh tiba2 ada gmbar SELAMAT BALIK KAMPUNG.....hehee, 
memang senyum lebar la bagiku....(tapi dalam hati kecil berat utk pergi)

^
^
^
^
^
^
^
LAMA GILER, RASE X BALIK KAMPUNG
(kenapa yek)
hmmm inilah sebabnya..(bekerja kat ofis bwh nie)...
dptlah ringan kan beban belanje kat upsi
so kuranglah mintak duit kat PAMA (PAPA N MAMA) hehhee...

LEPAS NIE XTAULAH BILE LA PLAK BOLEH UPDATE BLOG NIE
PADAHAL BARU JE MULA BUAT KAN...
XPELAH NANTIKAN JELAH APA PERKEMBANGAN SETERUSNYA

4 comments:

Lily Al-Jamilullail said...

selamat pulang kulaan huhu

Awangku Johan said...

slamat pulang kulaan... huhuhu aku pun dah lama x jumpa dgn korang.. x tau bila nk jmpa lagi ek.. tu pun kalau ko dpt posting sabah hehehee...
wei aku lagi la dlu pun berapa lama x blk Sabah.. ada beberapa tahun x blk.. So pabila dah smpai kg perasaan macam biasa jer.. tp aku punya ruh macam sntiasa ada kat tg.malim.. huhuhuhuhu

khairul adam said...

slm..btl la AK,boring la plak duk umah nie..musim ujan ag 2

Awangku Johan said...

tu la.. aku lebih suka duk sana.. huhu.. bukan org kata lupa daratan.. org kata tempat lahir lagi di kenang inikan pula tempat bermain.. betul ke tu.. huhu.. rindu la bumi Tg.Malim..

ANDA MUNGKIN MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...