Home

Sunday, January 9, 2011

Kenapa Putera Chini Dipilih ??????

Salam semua..
Mungkin akan ada yang tertanya-tanya mengapa sy pilih putera chini kan kan....
banyak jawapan yg boleh difikirkan mengenai persoalan ini........
Tapi apa-apa pun biarlah empunya diri blog ini yg jelaskan hehee..(konon)

ok skrg kita lihat jawapan yang MUNGKIN menjawab persoalan ini:
  1. mungkin dah xde idea utk cari nama lain
  2. mungkin sy dilahirkan di FELDA Chini Timur (tanah tumpah darah ibuku) hehe
  3. mungkin keinginan memiliki blog yg ada nama Tasik Chini..(kiranya nak pinjam nama la tempat pelancongan nie) hehe
  4. dan lain-lain (lu pikir la sendiri) pinjam kata nabil.
nampaknya pelbagai sgt mungkin daripada sy..ape dah jadi nie...mungkin sy bosan kot..so habiskan la masa buat blog..sebelum berangkat utk praktikum...

P/S
  • walau apa pun, sy harap blog ini akan memberi manfaat kepada sy sendiri dan pembaca...
  • kepada kawan2 yg menyokong, thanks a lot...
  • diharap tunjuk ajar daripada senior2 bloger yg otai di Malaysia utk tunjuk ajar yea..(sy budak br belajar)
 

3 comments:

NOOR HAFIZAH BT HAMID said...

semoga dapat menfaat drpd blog ni jugak :)

khairul adam said...

tq...harap begitulah....hehee

azwa_amani said...

ooohh gitu rupenyer..ade tak naga chini kat sini??..hehe

ANDA MUNGKIN MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...