Home

Friday, September 16, 2011

Futsal Oh Futsal....

TEAM CELUP HEHEE
(team sbnr x jumpa gmbr, xtau letak mane)

FUTSAL OH FUTSAL
lama betul rasenye x main futsal kat upsi ni....
gian betul rase nak main...
KALAU DULU :
 tiap-tiap ptg main kat bawah KHAR ni...
 Tiap-tiap minggu ada je main kat Ulu Bernam....
(main suka-suka atau persahabatan)
main kat elite jarang skli (mahal sgt hehee)
Kalau pertandingan selalu main peringkat dalaman UPSI jela 
time dulu2 nie happy betul rase..ada je menda nak di buat...
HMMMMM

TAPI KINI :
apakan daya...
masa dah berlalu...
geng2 futsal pun dah xde..
(ntah apa perkembangan diorg kat kg tau)
(semuanya menyepi je)
Aku yg kat upsi bekerja ni hmmm..
bosan tahap gaban betul la
Tiada lagi keluar mlm ramai2....
tiada lagi main futsal tgh malam buta....
(HEHEHEE)

KINI bukan zaman aku di UPSI
(terasing btl rase duk kat cni)
X kenal sgt junior2
aktiviti pun agak terbatas
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nasib baik ada blog nie utk menghabiskan masa lapang
(dikala kebosanan la)

<<<<<peace>>>>>

1 comment:

ZURAINI said...

buat la team futsal baruu!!! hee :D

ANDA MUNGKIN MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...